اصول سردخانه داری

آشنایی با انواع سردخانه ها، نحوه کار و کلیه تجهیزات سرمایشی مورد استفاده در سردخانه، تونل انجماد و چیلر

اصول سردخانه داری

آشنایی با انواع سردخانه ها، نحوه کار و کلیه تجهیزات سرمایشی مورد استفاده در سردخانه، تونل انجماد و چیلر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرشر سوئیچ ، نوعی کلید است که با رسیدن فشار یک گاز یا مایع به یک مقدار خاص، باعث قطع و یا وصل یک مدار الکتریکی می‌شود. پرشر سوئیچ KP دانفوس به منظور حفاظت در مقابل فشار مکش یا تخلیه بیش از حد در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید به کار می‌رود. این پرشر سوئیچ ها همچنین برای استارت یا استاپ کردن کمپرسور و فن در کندانسورهای هوایی استفاده می شوند.

لو پرشر سوئیچ دانفوس (Danfoss Low Pressure Switch)، سیستم تبرید و سردخانه را مانیتور کرده و در مقابل خطراتی مانند از دست دادن گاز مبرد یا یخ‌زدگی کویل‌های اواپراتور، از سیستم محافظت می‌کند. های پرشر سوئیچ دانفوس (High Pressure Switch Danfoss) برای محافظت از سیستم تبرید در مقابل خطراتی مانند از کار افتادن موتور الکتریکی یا گرفتگی کویل‌های کندانسور، به کار می‌رود. پرشر سوئیچ ها پس از قطع مدار، برای راه اندازی دوباره بایستی ریست شوند. پرشر سوئیچ دانفوس مدل های مجهز به اتوریست را عرضه می‌کند که دستگاه به طور خودکار ریست می‌شود. در این صورت نیازی به مراجعه حضوری و ریست کردن دستگاه نمی‌باشد.

 

منبع : دامون

  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • نویسنده

پرشر سوئیچ دانفوس

نظرات (۱)

پرشر سوئیچ در فرآیندهای مختلف  صنعتی و فنی استفاده و کاربرد دارد. در صورت رسیدن فشار در سیستم های صنعتی به یک مقدار  پیش فرض  واز پیش تعیین شده , پرشر سوئیچ اتصال مربوطه را بسته به نیاز باز یا بسته می کند تا بدین صورت فشار سیستم را کنترل کند.انتخاب و خرید پرشر سوئیچ مناسب نیازمند شناخت ، تجربه و آگاهی کامل از ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف این قطعه مهم و حیاتی صنعت دارد. تیم تولید محتوای صنعت تک سعی کرده در این مقاله برای شناخت بیشتر شما عزیزان از این محصول  , علاوه بر پاسخ به سوالات متعدد در مورد سوئیچ فشار و کاربردهای مختلف آن شما را با یک برند جهانی تولیدکننده این محصول آشنا کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی